tisdag 21 juni 2011

We're going to Ibiza...

Det är kallt ute så jag tar flyget söder ut. Behöver en paus från alla rykten. Lämnar dator och telefon hemma. Jag kör ouppkopplad. Inga ITK, inga forum, inget Tottenham.

En vecka är ju monsterlångt i ryktesväg så tillåt mig drömma om vad som kommer att hända under veckan då jag skumdansar i en blöt T-shirt (Vilken hemsk bild jag just målade upp för mig själv):
Modric tar sitt förnuft till fånga och signar ett nytt kontrakt och blir klubben trogen tills det hans långa lockar faller av. Capello går inte till Inter och Harry blir därför heller inte förbundskapten och Mark Hughes blir därför inte Tottenhams nya tränare. Levy lyckas kapa mer dövikt och frigör pengar som han spenderar på Benzema, Aguero, Diarra, Leandro och någon ung bra back.

Det är en dröm men ibland är drömmarna bättre än livet i sig.

Ibiza here I come...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar