söndag 29 maj 2011

När man söker ett svar finner man bara fler frågor...

Efter en dag med hur gör djur på Kolmården såg jag fram emot att mötas av drösvis med ITKs om, på pappret, gudabenådade spelare. Jag såg framför mig hur vi i teorin hade köpt minst två potentiella målsprutor, en mur till målvakt samt någon ung lovande talang.

Jag visste mycket väl att så inte skulle bli fallet men jag hade hoppats på mer. Lite som killen som sålt smöret och tappat pengarna sitter jag vid grindstolpen och jag har inte ens några smutsiga fattiga barn att slåss med.

Defoe har enligt någons granne tydligen skrivit på för Sunderland. Sunderland har tydligen blivit vår återvinningscentral dit vi mer en gladeligen skickar allt som inte längre är som det en gång var. Kanske är det ändå dags att skicka iväg honom en gång för alla? Inget återköp denna gång tack.

Kanske, förmodligen, eller inte säkert så har vi bjudit på en 19 årig belgare. En målvakt, spelar i Genk. Thibaut Courtois heter han och ska vara lovande. Vilken roll ska han få om vi nu bjuder och om de vill sälja och om han vill komma? Back-up? Konkurrent? 1:a målis?



Som så ofta i livet söker man svar men inser att man bara har ställt ännu fler frågor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar