tisdag 31 maj 2011

Din vän pessimisten...

"But of course, if there will be an offer which will be good for Tottenham and for me also, then a transfer is of course possible."
//Luka Modric

Något säger mig att det jag inte trodde skulle hända kommer att hända. Rödnäsan Ferguson kör sin gamla beprövad (och i mitt tycke smutsiga) taktik och mer eller mindre lockar över en kontrakterad spelare enligt Lex Berbatov/Carrick.

När en spelare börjar tala i termer om att det finns en möjlighet till flytt, brukar det oftast betyda att han är förlorad. Jag är inte dummare än att jag förstod att det en dag skulle hända. Men inte nu och inte till Man U.

Allt detta händer på samma dag som Scholes pensionerar sig. Alla bitar faller på plats. Pessimisten i mig tar över och jag ser redan hur vi nästa säsong tar ett par steg tillbaka. Utan Modric, utan Bale med en 40-årig målvakt på dekis. Ibland kan jag inget annat än att hata fotboll.

Artikel: Skysports.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar