fredag 8 juli 2011

Jag hade en blogg en gång, part 6...

Inte sist, på väg upp... (2008-11-10 11:35)
Grävde ner mig i Kent igår. Så pass mycket att jag glömde att skriftligt jubla åt ännu en seger, denna gång borta mot City. 2-1, två nya mål av Bent och vi ligger på sextonde plats, inte sist, på väg upp.


Jag lever drömmen... (2008-11-12 23:05)
Det finns ingen hejd på glädjen. Vad är det som har hänt? Seger igen, nu i ligacupen, mot Liverpool. 4-2 på White Hart Lane, ryssen två, united-lånet två. Tydligen högst rättvist och målen Liverpool gjorde var inget annat än målvaktstavlor. Vad är det med Tottenham och målvakter?
Harry for president eller gud eller vad fan som helst. Jag lever drömmen. Tack Harry.
På lördag Fulham borta. Tre nya pinnar kanske och fortsatt tabellklättring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar