fredag 8 juli 2011

Here we go again...

Jag har tröttnat på den här sommaren. Jag har till och med börjat hata den. Och jag pratar inte om regnet eller de där jävla flugorna som invaderat huset. Jag pratar om alla dessa negativa rykten.

Alla som följer Tottenham har ju dansat den nya kroatiska dansen Modric hela sommaren, ni vet den där när man skrålar: Och en slank han dit och en slank han hit och en slank han ner i diket. Nu när den dansflugan lagt sig och alla, inklusive Modric, verkar vara inställda på ett år till i liljevit då kommer nästa rykte.

Bale till Barca! Visst är det AB men inlägg på spursforum har vittnat om samma sak. Och visst det står att det inte kommer ske i sommar men jag är ändå förbannat trött på dessa rykten som förmodligen påverkar laget.

Låt mig fortsätta med dansliknelserna: För övrigt känns det som om ryktessommaren annars håller sig till vals. Ett fram och två tillbaka. Det ryktas fortfarande om samma spelare men bara med skillnaden att vi inte kommit närmare att signa dem. Dansar vi ett fram och två tillbaka hela sommaren kommer det inte bli mycket nytt till hösten.

Själv dansar jag inte nykter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar